Civfr.com : Civilization - Ligue Francophone Civfr.com Classement forums de discussion Inscription R?gles de la ligueQuestions les plus fr?quemment pos?es Skin num?ro 2 Civfr.com Questions les plus fr?quemment pos?es Outils du site
Dernier shout - Écrit par colonel81 - Lundi, 02 Octobre 2017 10:34 - [Le style SMS est interdit dans la shoutbox]
Je vous oublie pas mais le week end fut assez
  Civfr.com -> Re: piece
m?moriser la page dans un cookie

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Re: piece
Sidhe  Hors ligne
Ecrit le : Lundi 30 Janvier 2006 à 11h16
Quote Post

Le Pitoyable

*

Groupe : Membres
Membre n° : 3 536

Well this is what happened when I tried to translate what I was going to say into french and then back into English :)

I have the piece grades relax. So does not import that is interested the e-mail me. This is not the final version of relâchement. or does not import what likes him to put takes it if as the gospel that all these things will do it to the final relâchement, but it must put your spirits to rest certain connection problems and the exploits being repaired

esperer q'uil helps: biggrin:

What I meant to say is I have a copy of the pre patch notes for 1.53 that SPM mistakenly leaked on the cases ladder forum(international ladder) it's by no means indicative of what will finally be realease but it might serve to alay some fears about exploits and connection issues. If you're interested email me and I'll send it to you. Provided you promise no to put it up on any forums or widely disseminate it in any other way; does no harm to alay the customers fears and concerns IMO.

Que j'ai-t-il signifié pour dire est j'ai une copie du pré les notes de pièce, c'est nullement indicatif de ce que sera finalement realease mais il pourrait servir à alay que quelques-uns craignent d'exploite et les problèmes de connexion. Si vous êtes intéressé l'e-mail me et je l'enverrai vous. A fourni vous promet non de le mettre en haut sur n'importe quels forums ou le dissémine largement ne fait pas de mal à alay les craintes de clients et concerne IMO.

Well that's what it came up with when I translated that so I hope it makes more sense to those who dont speak English, probably not :biggrin:
PMEmail Poster
Avance  Hors ligne
Ecrit le : Lundi 30 Janvier 2006 à 11h23
Quote Post

Le Magnifique

Groupe : Membres
Membre n° : 46
-

-

Hello, please, can you write your posts about a given issue in the same thread, you can edit them too ! ;)

--------------------
Loi de Hofstadter
"Ca prend toujours plus de temps qu'on ne le pense, même en tenant compte de la loi de Hofstadter."
PMEmail Poster
0 utilisateur(s) sur ce sujet (0 invités et 0 utilisateurs anonymes)
0 membres :

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll

©2004 Skin IBF www.civfr.com par Lagalette

Ce site est hébergé par IMINGO

MKPortal M1.1 Rc1 ©2003-2005 All rights reserved
Page affichée en 0.0146 secondes avec 4 requêtes